Sote- ja maakuntakoulutus Joensuussa 26.8.

KUTSU KOULUTUKSEEN

Hyvä pohjoiskarjalainen vasemmistoliiton luottamushenkilö. Onnea valtuuston valinnasta, varalle pääsystä tai luottamushenkilöpaikasta. Kiitos Vasemmistoliiton hyvästä kuntavaalituloksesta kuuluu teille. Jatketaan työtä oikeudenmukaisen ja tasa-arvoisen Suomen rakentamista valtuustoissa ja lautakunnissa.

Vasemmistoliiton ja Kansan Sivistystyön Liiton (KSL) sote- ja maakunta-aiheinen koulutustilaisuus pidetään Joensuun Tiedepuistolla (Länsikatu 15, Joensuu) kokoushuone Minervassa  (4B-talo)  lauantaina 26.8. klo. 13.00 – 17.00. TERVETULOA!

Osallistujille korvataan matkakulut ja tarjotaan pullakahvit. Ruokailumahdollisuus omakustanteisesti klo. 12.00. Koulutustilaisuus on tarkoitettu ensisijaisesti kunnallisille ja maakunnallisille luottamushenkilöille sekä piirihallitukselle.

ILMOITTAUDU netissä https://goo.gl/forms/39T8TN30PTz2PJpk2 tai toiminnanjohtajalle sähköpostitse jaakko.turunen(at)vasemmisto.fi viimeistään 14.8. mennessä.

Alustava ohjelma:

12.00 Ruokailu (omakustanne)
13.00 Tervetuloa
13.30 Vasemmistoliitto kuntapolitiikassa – keskustelu
Kahvitauko
15.00 Julkisuus/tiedottaminen mitä tehdään
15.45 Millaista politiikkaa ja miten
Keskustelua ja suunnittelua ryhmissä
– maakunta ja sote
– henkilöstö
– elinvoima ja mitä kuntiin jää
16.15 Keskustelun tulosten purku