Puoluekokous

Vasemmistoliiton 9. puoluekokous pidetään Kuopion musiikkikeskuksella 15. – 17.11.2019. Kokouksessa valitaan puoluejohto, puoluehallitus, puoluevaltuusto puoluekokouskaudelle sekä hyväksytään uusi tavoiteohjelma, aloitteet ja sääntömuutokset.

Tule tekemään puoluekokousta!

Puoluekokousta varten tarvitaan talkoohenkilökuntaa moniin tehtäviin: ilmoittautumis- ja infopisteelle, kokouskansliaan, kokoussalin oville, ruokailun valvontaan, saliapulaiseksi ja opastaviin tehtäviin. Toiveena on, että talkoolaiset työskentelevät koko viikonlopun, mutta kaikille se ei toki ole mahdollista.

Talkoolaisille korvataan talkoopäivän ruokailut.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ!

Lisätiedot puoluekokoustyöntekijä Jari Hoffrenilta, jari.hoffren(at)vasemmistoliitto.fi, 044 9817 687.

Jäsenäänestys puoluekokousedustajista

Puoluekokoukseen valitaan 19 edustajaa Savo-Karjalasta. Savo-Karjalan puoluekokousedustajat valitaan kahdesta alueellisesta vaaliyhtymästä.

Pohjois-Karjalan vaaliyhtymässä äänestävät Vasemmistoliiton pohjoiskarjalaisten osastojen jäsenet sekä puolueen suorat jäsenet, joiden kotikunta on Pohjois-Karjalan maakunnassa. Pohjois-Karjalan vaaliyhtymästä valitaan kuusi (6) kokousedustajaa.

Pohjois-Savon vaaliyhtymässä äänestävät Vasemmistoliiton pohjoissavolaisten osastojen jäsenet sekä puolueen suorat jäsenet, joiden kotikunta on Pohjois-Karjalan maakunnassa. Pohjois-Savon vaaliyhtymästä valitaan 13 kokousedustajaa.

Jäsenäänestys puoluekokousedustajista suoritetaan postiäänestyksenä 13. – 20.9.2019.

Äänestysmateriaalit toimitetaan postitse äänioikeutetuille jäsenille. Jos et ole maanantaihin 16.9. mennessä saanut äänestysmateriaalia, ota yhteyttä toiminnanjohtajaan (jaakko.turunen(at)vasemmistoliitto.fi, 040 638 6007).

TUTUSTU EHDOKKAISIIN TARKEMMIN TÄÄLTÄ!
Salasanasuojattu, salasana on lähetetty äänioikeutetuille jäsenille äänestysmateriaalin mukana.